Har du ondt i en tand, så ring til os og få en tid

Akut tandlæge

Vi prøver altid at hjælpe dig samme dag, også selvom du ikke normalt går hos os.

Vi tager ikke akuttillæg, og forsøger altid at løse dit problem med det samme, hvis muligt. Tandsmerter, kan være nogle af de værste smerter overhovedet. Når du føler smerter, prøver din krop at fortælle dig, at der er noget galt.

Tandpine går i langt de fleste tilfælde ikke over af sig selv, hvilket betyder at du intet får ud af at gå med smerterne, uden at gøre noget ved dem. Har du akutte smerter, anbefaler vi dig derfor at blive behandlet hurtigst muligt for blive kvit med årsagen til smerterne.

Hvis du har akut brug for tandlæge

Har du akut brug for en tandlæge på Nørrebro, så kontakt hurtigst muligt klinikken. Vi tilbyder vores kunder smertelindrende behandling samme dag – hvor der dog kan være lidt ventetid.

Vi skal altid se dig, før vi kan stille en diagnose, ring derfor hurtigst muligt, hvis du mærker at der er noget galt. Når du kommer akut, undersøger vi dig og tager røntgen. Herefter informerer vi dig om mulighederne for behandling. Akut behandling afregnes altid inden man forlader klinikken. Alle nye akutte patienter skal indbetale kr. 1000 ved deres ankomst.

Vores klinik ligger centralt for i forhold til både Frederiksberg og Nørrebro.

Uden for klinikkens åbningstider

Uden for klinikkens åbningstider, kan man i akutte tilfælde henvende sig til Tandlægevagten, Oslo Plads 14, 2100 København Ø (ved Østerport Station).

Åbningstider for tandlægevagten
Hverdage: kl. 19.00 – 20.00
Lør-, søn- og helligdage:
kl. 10.00 – 12.00 og kl. 19.00 – 20.00
Telefon: 70 25 00 41

I akutte tilfælde uden for åbningstider eller ved mistanke om større skade på kæbe/mund
Der henvises til akut telefonen: 1813

Der findes mange behandlinger, der kræver operationer, men mange af dem er sjældne og dermed ikke nogle, som særlig mange mennesker kommer til at opleve.